|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
SPEDITØR-/KONTORASSISTENT TIL ØLGOD |
|
 |
|
Elsker du nye udfordringer, og vil du være med til at gøre en forskel? Som Speditør-/kontorassistent får du ansvaret for forsendelser på udvalgte markeder hvilket indebære al planlægning og afvikling af forsendelser. Du skal være med til i samarbejde med vores speditører at vi leverer til tiden og i rette kvalitet. Det er et udadvendt job med megen kontakt til eksterne samarbejdspartnere og interne kunder. En vigtig del af jobbet består også i forskellige mankoeftersøgninger, faktureringer og styring af papirgangene mellem kunden og vores speditører. |
|
 |
|
|
|
Som person er du |
|
- speditøruddannet eller
- kontoruddannet og har erfaring med afvikling af transport
- bekendt med oversøisk transport og import
- analytisk, struktureret og tænker i helheder
- projektorienteret, du har måske gennemført flere succesfulde projekter
- typen der har overskud, også når det går stærkt
- forstående overfor deadlines og deres betydning for andre
- skarp i engelsk i skrift og tale, og gerne tysk
- serviceminded, selvstændig og ansvarsbevidst
- en teamplayer med engagement og initiativ
- hurtig til at sætte dig ind i nye IT-systemer (Movex & MS Officepakken)
- skarp til brugen af Excel |
 |
|
|
|
Kontakt |
|
Har du spørgsmål til jobbet, så ring til gruppeleder Jette Gadgaard på 70 13 13 66. Send din ansøgning til secretary@boconcept.com eller til BoConcept A/S, Fabriksvej 4, 6870 Ølgod, att. Sekretariatet.
Ansøgningsfrist den 1. januar 2008 men skynd dig, da vi vil behandle ansøgerne løbende. |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
 |
|
|