Denmark
 

Franchise - Hvorfor BoConcept

 

BoConcept Brand Stores er typisk udvalgsbutikker i størrelsen 400-800 m2. Den første Brand Store åbnede i Paris, Frankrig i 1993. Nu findes mere end 340 salgssteder i 47 lande, hvoraf mere end 200 er Brand Stores.

 

BoConcept er vinder af Franchiseprisen 2007 og er dermed kåret som Danmarks bedste Franchisekæde af Dansk Franchise Forening.

 

Hvorfor vælge BoConcept?

- Testet og certificeret franchisekoncept
- Erfaren og solid franchisegiver
-

National support fra markedets masterorganisation

- Nøje udvalgt målgruppe
- Brand- og trafikskabende marketing kit
- Facader og layout kombineret af tanker om både inspiration og omsætning
- Et produktudvalg karakteriseret ved tilpassede løsninger og koordineret design til fair priser
-

En BoConcept University afdeling, der arbejder og udvikler en uddannelsesplatform for BoConcept medarbejdere

- Værdi-baseret ledelse med fokus på uddannelse, service og personlig udvikling
- Effektivt system og værktøjer
- One stop shopping – one stop shipping
- Høj omsætning pr. m2 og høj bruttomargin = profitabilitet

 
   

Hvorfor BoConcept

 

Konceptet

 

Support

 

Din egen butik?

 

Ansøgningsskema

 

Det siger vores franchisetagere

 

 

'At være en del af BoConcept handler om at se muligheder. En ting kan hurtigt føre til det næste. Kun seks måneder efter, jeg åbnede min første Brand Store, har vi nu åbnet nummer to og arbejder på den tredje. Det er et perfekt eksempel på, at man med rette attitude, god markedsføring og tro på vores koncept kan komme langt - også på et lille marked som Danmark.'

Kasper Birk, BoConcept franchisetager med tre Brand Stores i Danmark

 

 

'BoConcept er, ligesom Manhattan, levende og forandrer sig konstant. Det er derfor det helt rette koncept for et sted som New York City. Kollektionen indenholder altid de nyeste trends indenfor interiør design og indretning. Vores kunder elsker idéen om, at de kan skabe hjemmet, de drømmer om til fair priser. Og som butiksejere elsker vi også at hjælpe kunden med at få denne følelse.'
Niki & Shaokao Cheng, BoConcept franchisetager med seks Brand Stores i New York, USA

 

 

'For en erfaren leder, som mig, der havde ambitioner om at drive min egen forretning, kunne drømmen blive til virkslighed med BoConcept. Den værdi-baserede ledelsesstil giver mig muligheden for, at drive min butik og tage egne beslutninger - og samtidig have fordelene ved support fra en professionel, internatinal organisation'.

Pascal Lempereur, BoConcept franchisetager, Nantes, Frankrig

  |  PRINT  |  © 1999-2008  |