
'At være en del af BoConcept handler om at se muligheder. En ting kan hurtigt føre til det næste. Kun seks måneder efter, jeg åbnede min første Brand Store, har vi nu åbnet nummer to og arbejder på den tredje. Det er et perfekt eksempel på, at man med rette attitude, god markedsføring og tro på vores koncept kan komme langt - også på et lille marked som Danmark.'
Kasper Birk, BoConcept franchisetager med tre Brand Stores i Danmark

'BoConcept er, ligesom Manhattan, levende og forandrer sig konstant. Det er derfor det helt rette koncept for et sted som New York City. Kollektionen indenholder altid de nyeste trends indenfor interiør design og indretning. Vores kunder elsker idéen om, at de kan skabe hjemmet, de drømmer om til fair priser. Og som butiksejere elsker vi også at hjælpe kunden med at få denne følelse.'
Niki & Shaokao Cheng, BoConcept franchisetager med seks Brand Stores i New York, USA

'For en erfaren leder, som mig, der havde ambitioner om at drive min egen forretning, kunne drømmen blive til virkslighed med BoConcept. Den værdi-baserede ledelsesstil giver mig muligheden for, at drive min butik og tage egne beslutninger - og samtidig have fordelene ved support fra en professionel, internatinal organisation'.
Pascal Lempereur, BoConcept franchisetager, Nantes, Frankrig