|
 |
 |
|
 |
 |
|
Franchise - Support |
 |
|
|
 |
|
Service
Retail Operations Managers supporterer BoConcept Brand Stores og Studios i alle aspekter af konceptet. De er uddannet og erfarne og vil yde løbende support gennem f.eks. salgs- og produkttræning, butiksevalueringer, nøgletal og mystery shopping rapporter samt ved implementering af forskelllige aktiviteter i butikken.
National superbruger i lande med mere end seks butikker, der bruger Axapta. De sikrer undervisning og opdatering for både nye og erfarne ansatte i BoConcept. Derudover supporteres butikkerne også ved at få hjælp til optimering af procedurer og det rette administrative flow.
National marketing ansvarlig findes på de mest etablerede markeder, hvor de ko-ordinerer og supporterer nationale marketing aktiviteter med udgangspunkt i vores globale marketingplatform.
Nationale eller globale stylister kan 'købes' til træning eller dekortation support op til kommende aktiviteter eller butiksåbninger.
BoConcept headquarters retail and sales service er den daglige kontakt i tilfælde af generelle ordrerelaterede forespørgsler og reklamtioner m.v.
BoConcept headquarters store planning department kan supportere med tegninger i tilfælde af større opgraderinger af butikken. |
|
 |
|
|
|
|
|
|
BoConcept University |
|
Mennesker er det, der har gjort BoConcept til den virksomhed og det brand, den er idag. Mennesker er nøglen til fremtidige successer. Vi arbejder hele tiden på, at tiltrække, beholde og udvikle de bedste mennesker i branchen.
The Power Book
Alle vores aktiviteter baseres på, hvad der fungerer i andre BoConcept Brand Stores rundt omkring i verden. Best practice dokumenteres i vores online butiksmanual kaldet the Power Book.. of our activities are focused around the best practice of running a BoConcept Brand Store. Her findes eksempler på mange faser i at drive en butik - fra salg og ledelse til produkter og logistik. Vi udvikler hele tiden nye guidelines og værktøjer baseret på erfaringer, så the Power Book kan blive platformen for alle aktiviteter.
Uddannelse og træning BoConcept University tilbyder også en række af træningsprogrammer, der kan sikre implementering af de bedste erfaringer. Træningen er opbygget som en kombination af fælles træningsseminarer i Danmark eller lokal coaching i butikken. De primære målgrupper for træningsaktiviteter er samarbejdspartnere, Store Managers, Retail Operation Managers og andre relevante nøglefunktioner.
|
 |
|
|
|
|
|
|
Axapta |
|
Axapta er butikkens IT system, som kæden har besluttet at bruge som operationel platform i butikkerne. IT systemet supporterer processerne i en Brand Store og gør administration, rapportering og evaluering nemmere. Samtidig strømlines benchmarking og supply chain management, hvilket giver gode resultater i forhold til logistik og effektivitet.
IT systemet er på nuværende tidpsunkt implementeret i en række lande og mange flere følger. Også systemet selv gennemgår løbende opdateringer og forandringer for at imødekomme behovet for optimering af BoConcepts værdikæde.
Indtil nu er Axapta implementeret i følgende lande:
Belgien, Danmark, Frankrig, Tyskland, Japan, Luxemburg, Holland, New Zealand, Polen, Spanien, Sverige, United Kingdom og USA
|
 |
|
|
Marketing |
|
BoConcept er et brand. Al markedsføring udspringer fra vores brandværdier og tager afsæt i en global platform, der skal sikre en høj kendskabsgrad for brandet. Vores erfarne Brand & Concept afdeling supporterer og rådgiver gerne i kommunikationen og sørger for, at du tilbydes materialer. Den globale platform inkluderer kataloger, foldere, in-store materialer, outdoor kommunikation, direct mail, hjemmeside design, nyhedsbreve, annoncer og pressemateriale m.v. |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
 |
|
|